VIJEĆE UČENIKA/CA ŠKOLE ZA ŠK.2020/2021. GODINU

  • ULOGA VIJEĆA UČENIKA/CA JE:
  • Promoviranje interesa škole u zajednici na čijem se području nalazi škola;
  • Prezentiranje stavova učenika/ca Nastavničkom vijeću;
  • Podsticanje angažiranosti učenika/ca u radu škole;
  • Informiranje školskog odbora o svojim stavovima kada ocijeni da je to potrebno ili po zahtjevu Školskog odbora, o svakom pitanju koje se odnosi na rad i upravljanje školom.
  • POSLOVNIK O RADU VIJEĆA UČENIKA

Na osnovu člana 65. Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju(„Službene novine Kantona Sarajevo“, br.23/17 i 33/17“) Vijeće učenika Javne ustanove Osnovne škole“Nafija Sarajlić“ Sarajevo, na sjednici održanoj 13.10.2017. godine, a uz saglasnost direktora škole je donijelo Poslovnik o radu Vijeća učenika škole.


KRITERIJI ZA IZBOR PREDSJEDNIKA VIJEĆA UČENIKA 
Predsjednik/predsjednica Vijeća učenika škole bi radio/la na:

  • promoviranju  interesa škole
  • prezentiranju stavova učenika škole
  • podsticanju angažiranost učenika u radu škole
  • informisanju organa upravljanja i rukovođenja o važnim pitanjima za učenike škole
  • vodio/la sjednice Vijeća učenika
  • Pripremao/la prijedlog dnevnog reda sjednica Vijeća
  • Učestvoao/la u diskusiji na sjednicama
  • Predlagao/la odgovarajuće mjere i zaključke iz nadležnosti Vijeća

Predsjednik/ca vijeća će imati ove moći:

  • delegirati učenike za određene aktivnosti
  • voditi diskusiju u skladu sa dnevnim redom
  • predstavljati stavove koji se odnose na rad i upravljanje Školom

Predsjednik/ca vijeća ne može:

  • birati svoje prijatelje za voditelje aktivnosti
  • dozvoljavati samo svojim prijateljima da govore na sastancima
  • zakazivati vrijeme za sastanke koje samo njemu/njoj odgova
  • baviti se pitanjima koja nisu aktuelna
  • zabraniti da se u dnevni red unesu pitanja za koja su zainteresirani i drugi članovi

Predsjednik/ca vijeća treba da je osoba:

  • raspoložen/a za saradnju
  • poštuje sebe i druge
  • marljiva
  • spremna da sluša druge
  • pokazuje razumjevanje za druge
  • da je otvorena
  • kritički promatra stvari
  • spremna da preispita sopstveno ponašanje i stavove
  • prihvata sukobe kao dio života i spremna da radi na njihovom rješenju
  • uzoran učenik u školskim aktivnostima
  • pravedna