VIJEĆE UČENIKA/CA ŠKOLE ZA ŠK.2020/2021. GODINU
- ULOGA VIJEĆA UČENIKA/CA JE:
- Promoviranje interesa škole u zajednici na čijem se području nalazi škola;
- Prezentiranje stavova učenika/ca Nastavničkom vijeću;
- Podsticanje angažiranosti učenika/ca u radu škole;
- Informiranje školskog odbora o svojim stavovima kada ocijeni da je to potrebno ili po zahtjevu Školskog odbora, o svakom pitanju koje se odnosi na rad i upravljanje školom.
- POSLOVNIK O RADU VIJEĆA UČENIKA
Na osnovu člana 65. Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju(„Službene novine Kantona Sarajevo“, br.23/17 i 33/17“) Vijeće učenika Javne ustanove Osnovne škole“Nafija Sarajlić“ Sarajevo, na sjednici održanoj 13.10.2017. godine, a uz saglasnost direktora škole je donijelo Poslovnik o radu Vijeća učenika škole.
KRITERIJI ZA IZBOR PREDSJEDNIKA VIJEĆA UČENIKA
Predsjednik/predsjednica Vijeća učenika škole bi radio/la na:
- promoviranju interesa škole
- prezentiranju stavova učenika škole
- podsticanju angažiranost učenika u radu škole
- informisanju organa upravljanja i rukovođenja o važnim pitanjima za učenike škole
- vodio/la sjednice Vijeća učenika
- Pripremao/la prijedlog dnevnog reda sjednica Vijeća
- Učestvoao/la u diskusiji na sjednicama
- Predlagao/la odgovarajuće mjere i zaključke iz nadležnosti Vijeća
Predsjednik/ca vijeća će imati ove moći:
- delegirati učenike za određene aktivnosti
- voditi diskusiju u skladu sa dnevnim redom
- predstavljati stavove koji se odnose na rad i upravljanje Školom
Predsjednik/ca vijeća ne može:
- birati svoje prijatelje za voditelje aktivnosti
- dozvoljavati samo svojim prijateljima da govore na sastancima
- zakazivati vrijeme za sastanke koje samo njemu/njoj odgova
- baviti se pitanjima koja nisu aktuelna
- zabraniti da se u dnevni red unesu pitanja za koja su zainteresirani i drugi članovi
Predsjednik/ca vijeća treba da je osoba:
- raspoložen/a za saradnju
- poštuje sebe i druge
- marljiva
- spremna da sluša druge
- pokazuje razumjevanje za druge
- da je otvorena
- kritički promatra stvari
- spremna da preispita sopstveno ponašanje i stavove
- prihvata sukobe kao dio života i spremna da radi na njihovom rješenju
- uzoran učenik u školskim aktivnostima
- pravedna